J h u l t g r e n

Look! I'm as high as the sun.

benny har fisigt..

Publicerad 2009-06-06 19:03:03 i Allmänt

igår var det kalas hos amanda och hua ligen vad det var tur att jag var nykter! ( åker man moppe så gör man )
det var kul och jag vill gärna göra om det. tänker inte berätta ingående om hur det gick till, men det var kul. 

idag var jag i stan med mor min och Fredde och köpte kofta till på fredag och en bikini. en lila/rosa kofta, kommer bli jätteläckert! bikinin är svart md vita prickar och söt som få. ska jag ha när vi ska cykla.  ( för er som inte vet, vi ska cykla med klassen och tälta på ett ställe, ska bli super! )   
pappa och Anders var i Ångaboda med vetten på nån nostalgika-festival. man kunde köpa gamla bilar och sånt där, så när han kom hem och sa: ´´gissa vad jag har köpt!´´ då blev jag lite orolig, vi behöver inte fler bilar! han har nyss köpt en ny versting vette, en Audi och så har vi en gammal 240 kaross stående. + de som vi använder. så nej, vi behöver inte mer bilar. men som tur var så hade han köpt broms plattor till puchen! på tal om moped, jag körde moppe till vingåker igår för första gången. det gick bra, men var kallt att köra hem mitt i natten.^^

nu ska mamma och jag kolla på fotboll, heja sverige!! //H 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela