J h u l t g r e n

Look! I'm as high as the sun.

vi var i stugan..

Publicerad 2009-07-04 16:23:59 i Allmänt

igår åkte vi till mina kusiners sommarstuga och sov där för första gången. 
alle och Arvid byggde på sin koja, den bilr fina värre! jag och oskar skulle sova i samma säng, 140 bred. det får man ju plats i tänker man. visst fick vi plats, ogge fick mest. jag fick en liten bit längts ut, typ 50 cm eller nåt. ogge tog resten. jag vaknade med ett ben i ryggen. ^^
nu snart ska vi hyra film och gå till hillan och hämta lite kläder, sedan ska vi kolla på film och käka hamburgare och ta ett kvälls dopp i poolen. kul!

var med annie igår, massa KUL! hon var även med till stugan. där ogge (4år) förresten råkade klämma sig på luftgeväret så dom trodde han behövde åka in och sy. men som tur var så fick han bara ett rejält bandage.
puss och hej !!//H

ps. saknar mina älskade poolers massa!! kärlek på er. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela