J h u l t g r e n

Look! I'm as high as the sun.

planer planer, dessa ljuva planer

Publicerad 2009-07-20 11:06:16 i Allmänt

igår var jag hos johanna en stund på eftermiddan, /kuligt värre!! / då bestämde vi att vi skulle låna johannas far-föräldrars stuga över natten idag. ska bli jättekul! vi ska handla, laga mat / grillat/ spela spel, lyssna på musik, bara ha det hur gött som hälst med andra ord! det låter lite lamt va? mm, vi ska ´´spela spel´´.. nej, men asså, ni vet, ibland är det bara det man behöver göra. och så ska vi bada så klart, hoppas det blir bra väder. hade tänkt och åka moppe...
imorrn kväll ska becca och på bio, Harry Potter. jag har inte prata med henne än, haha. och så ska jag försöka få benen vaxade oxå.. hm, undra om dom har någon tid imorrn, på dan. måste ringa snart. jaja, och så på onsdag ska Fredde och jag till Stockholm och shoppa. så Beond Retro, se upp! ( bästa secondhand ever!! ) måste bara få barnbidraget innan. lite roligare att shoppa när man har pengar så det räcker. åh, det var länge sedan jag var i huvudstaden, ska bil kul!
på torsdag kommer kusinerna, hillan och Gittan, ska oxå bli himla kul! vad tur jag har som har en vecka framför mig med en massa skoj bara. underbart! eller jag har en dålig nyhet, min mobil är på lagning nu. ( har jag skrivit detta förut?) men alla nummer kommer försvinna, det SUGER!! ja, till och med md stora bokstäver, fatta vad det suger då! så nu delar jag och mamma på hennes, funkar så där måste jag erkänna.
jaja, på lördag far pappa och jag till mantorp och Videc Festival, det om något kommer bli kul! som jag har längtat, gulingen får debutera som eskort. haha, kom och tänka på en grej. min resväska, den grön/bruna från Dakine, den passar som handen i handsken i den blå. kan inte bli bättre, det måste väl ändå va ett täcken? eller är det bara jag som ser connectingen? tänk vad nice och komma glidande till skolan ( gymnasiet ) i en vette, lite önsketänkande, fast pappa går nog inte med på det, kanske efter lite övertalning..^^ nej, puss på dig pappa! och alla andra med för nu har josefine tänkt högt igen, vare sig du gillart eller inte! tjing tjing//H

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela