J h u l t g r e n

Look! I'm as high as the sun.

nu är jag hemma och jag har två heta råd!!

Publicerad 2009-07-17 19:46:44 i Allmänt

nummer ett: plocka inte jordgubbbar med röttnagellack
nummer två: lägg i alla kontakter i sim-kortet, inte i mobilen!!
mi mobil är på lagning nu. så långt är mitt psyke stabilt, sen säjer mamma att alla mina kontakter kommer raderas ut, då svallade det över, tårarna kom krypande och jag kände att jag sod i en korsning i mitt liv, ska jag bryt ihop eller ska jag klara mig igenom det här. hm, jag gick iväg till jordgubbs-plocket och tröst åt. fy fan, säjer jag bara. jag har två nummer, johannas och fannys, that´s it. jag fick inte ens någon lånemobil, dom hade inge hemma sa dom. fy fan säjer jag igen.
jag kan inte ens hitta någon bra musik längre. ja, jag tycker lite synd om mig. så har jag ett problem till, Fredde och jag ska till bullshitcity och jag har inte så mkt pengar. eller asså, det finns så det räcker för att shoppa, / tror jag/ men sen är det nog slut. jag ska ju kanske köpa ny mobil, beror på om dom får igång den gamla eller inte.

nu är det slutklagat, jag har haft ett super läger och jag ville inte att det skulle va över när viktor sa att vi skulle släppa ut tyglarna! även fast det var 25 - 30 grader så ville jag fortsätta rida! det gick så bra idag. jag hade ett sto, ida, 5 år, ca 168 och helt underbar! jag är kär både i henne och viktor. han är så bra! jsg vet knappt vad jag ska ta mig till!!
 fanny är totalt nerkärad i sin ´´ponny´´, 5 år, Shifen. och visst dom passa bra. hon vill köpa honom, men idag fick hon reda på att han står ute i Vad. så om han inte blir såld till någon annan, så får hon ha honom på foder och så. vi hade just kommit från ridpasset som gick så bra när hennes mamma sa det. och började gråta, fast bara lite. jag kunde inte hjälpa det, jag blev så glad!

nu skulle bara veta så mkt jag har att berätta, men nu orkar jag inte mer.. men det fanns en kille med långa snygga ben och en super fin häck! och som sagt, viktor är nästan värd ett kapitel för sig. puss på er alla!!//H

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela