J h u l t g r e n

Look! I'm as high as the sun.

man får ju passa på

Publicerad 2009-07-31 08:55:43 i Allmänt

nu är klockan 08.37 och Ogge och tyra ligger uppe och sover. funderar på om jag vågar sätta på musik.. jo det göra jag! veroniva maggio blir det. bra.
igår var vi på High Chaparral. kul! skulle vara ännu roligare om jag skulle ridit. i mexico fanns det stora hästar, man skulle va minst 12 år och ha ridvana. där passar ju jag in! men det är ju inte så kul om man gör det ensam.. kusinerna rep ponyridning. på asfalt! dom sa att dom inte brukade rida där, men den ´´vanliga´´ rundan låg till mestadels under vatten. ni skullle sett hur det regnade. vi satt och år när detverkligen började ösa ner. så vi satt och väntade på att det skullevata. det gjorde det efter ett tag. men på the main street, det var som en liten sjö i mitten! skyfall nr: 2 kom vid västern showen. alla var på plats och han som presenterade showen, han hann säga ´´ mina damer och herrar´´ sedan öppnade sig himmlen på nytt. och denna gången började det med att hagla! en och en halv minut senare ösregnade den igen. precis när dom skulle gifta sig på showen, då kom solen fram. fint värre!

undra vad ni ska hitta på idag? bada förmodligen.. tjing tjing!!//H

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela