J h u l t g r e n

Look! I'm as high as the sun.

MENTAL ISTID big time...

Publicerad 2009-01-11 00:17:11 i Allmänt

en tanke har slagit mig, jag är tråkig! så jäkla tråkig. deprimerande tanke, men det är sant. I 6:an var jag en kul tjej, nu är jag inte det. jag är så tråkig. jag gör ju inget, bara sitter och tråkar. jag är inte alls med på noterna, jag gillar inte tonåren. jag trodde det skulle bli jättekul på Vidåker, jättekul med allt nytt folk. Allt nytt folk på ju iaförsig jättekul, men vindåker suger. det blir vel vad man gör det till, jag har gjort det till någe tråkigt, långsamt, jobbigt ställe. inte så att jag inte tycker om skolan, det gör  jag. (låter lite fel...) men jag trodde att alla skulle va en enda stor familj, typ. så var det på Österåker, låter patetist eller hur? jag vet! men jag tänkte aldrig på att alla inte hälsar, alla inte är sjyssta ect. jag låter som versta prettot, det kanske jag e. ett stort jävla tråkigt, segt, blekt PRETTO! jag var inte sån här förut. jag vill inte va så här!!! jag vill va en kul, glad, kvick, snäll, busig person. nu sitter jag bara där i skolan och gör vad jag blir tillsagd. jag är nog lite skraj, jag vågar nog inte. jag vill hitta på någe kul! någe oväntat. känner jag mig själv rätt så kommer jag inte göra ett piss för att ändra mig. på sin höjd tänka på det då och då. jag vill inte skriva -så är jag- men jag är rädd för att allt ovanstående är jag. det är ingenting jag vill, det har blivit så, tyvärr. nu klagar jag, men det får man vell göra ibland. det som skrämmer mig är att om jag inte göt si och inte gör så så kommer jag inte få några bra betyg- jag kommer kanske inte kunna komma in på den linjen jag vill- jag en utbildning jag inte är nöjd med och en poff! 30 år senade sitter jag hemma med ungar och en lat man som inte plockar undan efter sig och jobbar halvtid på dagis. det är inge fel med att jobba halvtid på dagis bara det att jag inte vill det. visst ser mitt liv bra ut. :( nästan så man fäller en tår... ne, nu är det deprimerande. nu ska vi tänka framåt, nu ska vi va glada åt det livet vi fått och bla bla bla!
summan av kardemumman: Jag är inte en kul, sprallig, busig person. jag kanske kan bli men jag är det inte nu. jag vill vekligen bli det. då skulle mina kompisar få lite valuta för att dom tar hand om mig. SUCK vad jag är tråkig!
      ha en jävligt god dag och spring i väg om du ser mig. det gör du nog inte men ändå. //tråkgren

Kommentarer

Postat av: Amanda

Publicerad 2009-01-11 12:27:13

men lilla söta rara du, aldrig att jag skulle springa om jag såg dig!!!!:O bara så du vet tycker jag väldigt mycket om dig även om du har bra eller dåliga betyg, om vi skrattar hysteriskt eller bara (?!)har lite mys tsm, om du är busig eller lydig eller om du festar eller nte festar:) puss och kram på dig!<3

Postat av: Josefin T

Publicerad 2009-01-11 16:09:02

Josse! Du är absolut INTE tråkig! och det spelar ingen roll om du har bra eller dåliga betyg, ( jag har sämmer än dig så du har bra ) Du är inte tråkig! Okej ? Jag älskar dig precis som du är <3<3<3<3<3

Postat av: johanna

Publicerad 2009-01-14 18:47:51

men du underbara josse allt det där stämmer verkligen inte!! du är en av mina bästa vänner och du ska veta att jag tycker så mycket om dig precis som du är! :) jag finns här <3 puss och kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela