J h u l t g r e n

Look! I'm as high as the sun.

en del av..

Publicerad 2009-01-10 22:57:18 i Allmänt

hallå alla glada! igår var flickorna här och det var kul att se dom rara. länge sen jag träffa Louise... Susanne ringde och undrade om jag kunde prominera med Shivas. så jag, Amanda och Torsander traskade iväg. och lilla Birka är nästan värd ett helt inlägg by her self! hon är sååå söt! alltid lika go och gla! dagen gick och sen hade dom plötsligt åkt hem. när vi satt och kolla på tv så kom pappa och satte sig. han patade i telefon, högt och tydligt. och sen rätt som det var tog han kontrollern och bytte kanal, han pratade fortfarande i telefon. Fräckt va!
idag har jag tränat med lilla laget. det gick bra, men dom kan ju inte konsentrera sig! helt otroligt. jag gjorde dock ganska bra ifrån mig. ;) på mornen gick jag ut till kossorna ( ja, 6 st ) och där låg en liten kalv. jag visste ju om det, hon föddes igår kväll. så söt! Saphira heter hon, som draken i Eragon. om det hade blivit en tjur så skulle den heta Sverker Sagason. mamma ko heter Saga och jag är frälst på Arn, med alla Magnusson, Algotsdotter och allt vad dom nu heter. men kalven heter Hullagårds Saphira Sagadotter. funkar ganska bra va? vi har en till kalv och han heter Hurricane, han föddes när det var snöstorm, fiffigt värre...
imorrn ska Jossan och jag ut till Båsenberga och köra järnet med våra nya pjäxor! ;) ska bli ruuligt!! nu sitter jag och mumsar chokladmuffin och dricker mjölk. världens bästa sömnpiller.  
pösss! //H.

Kommentarer

Postat av: johanna

Publicerad 2009-01-14 18:42:36

det var så mysigt :) och detvar ju nästan lite synd att det inte blev någon sverker sagason ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela