J h u l t g r e n

Look! I'm as high as the sun.

bry er om folk, allvarligt talat

Publicerad 2009-01-16 19:25:35 i Allmänt

jag skrev ett jättebra, långt inlägg alldeles nyss och försvann det! (Arg) jag vet int vad jag ska skriva. det finns en vän som jag kan lita på just nu, det brukar vara fyra. jag är så jälka förbannad på en del personer har jag kommit på nu. jag lyssnar på Ramones och jag vill bara försvinna in i 80-talets härliiga tid! bara slippa den här skiten, det är just vad det är skit! inte ett dugg värt. det suger. det finns personer som tror sig veta vad jag svamlar om, men ärligt talat så tror inte jag det. jag avstår helt från kommentarer med en massa hjärtan i och ´´finns här´´ meningar. jag vill inte verka otacksam, men det är inte vad jag behöver just nu. jag tycker att alla, överlag, är ganska mesiga nu för tiden. så fort man råkan stöta lite på någon så måste man det om ursäkt. jag gör det själv, hatar det ändå. försöker sluta.. man dör inte om någon petar på en. och varför ber man om ursäkt? det gjorde ju knappats ont. man behöver inte be om förlåtelse för att man finns, snarare tvärtom. //H

Kommentarer

Postat av: amanda

Publicerad 2009-01-17 00:42:46

asså vilket jävligt bra inlägg! måste bara säga det, ingen aning om jag eller så är den du inte litar på eller vad man ska säga men inlägget var bra iaf, ville bara säga det... eller hur? man är ju egentigen så falsk fattar inte vrf, det värsta är att jag dras med.-.- men asså du, jag vet att du inte bryr dig om hjärtan och sånt, men snälla berätta för mig om det är ngt jag kan ställa till rätta. vil inte förlora en sån bra vän som du.

Postat av: Josefin

Publicerad 2009-01-18 11:35:51

Håller med amanda: as bra in lägg!

Jag vet inte heller om jag är dne du kan lite på, men om jag har gjort någe snälla tell me, du är en supper bra vän att behålla och vill inte förlora dig!

Puss

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela