J h u l t g r e n

Look! I'm as high as the sun.

alla bara pratar, är det sant det jag hört om dig?

Publicerad 2009-02-19 17:21:04 i Allmänt

idag har jag kollat på arn, båda. vad ska man säga? behövs det säjas något över huvetaget? det är bra, det räcker så.
jag tänkte rida på Shivas, men han har/ har haft en hovböld, så det får bli en annan gång. men jag ska rida i kväll, vi ska hoppa. KUL!! mamma och jag var ute och promenerade nyss. jag hade min nya fina (konstiga) jacka. det funka bra att gå i.  mamma, jag och kanske pappa ska gå på Boddy Holly musical så nu har jag kollat tider, måste samtala lite med familjen bara, sen är dom våra,!  blijetterna asså.
ongrar att jag inte ville gå på håkan konsert, nu är det nog lite sent.... när jag sa det till mamma, att det var. ja, vad kul! sa hon, när jag sa att jag inte ville tittade hon konstigt på mig... jag är inte något håkan fan direkt, men dom låtar jag vet, dom gå inte av för hackor, dom. det kommer vel fler chanser antar jag. har du sett tv-reklamen för boddy Holly? innan brolle tar på sig glasögonen, jag tror jag dör! Han är så SNYGG!!!! och så sjunger han ju som en annan bara kan drömma om. synd att han är upptagen.. x)

nu ska jag försöka skriva lite svenska, det är inte det lättaste det ska jag säja. önska mig lycka till så ses/ hörs vi nångång! //Hultan
PS. jag har fortfarande ont i tån.. :( Ds

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela