J h u l t g r e n

Look! I'm as high as the sun.

Ut ur plånkan och in i den matriella världen.

Publicerad 2009-12-15 22:39:12 i Allmänt

Jag har köpt två skivor idag.
Tomas DiLeva och Pugg Rågerfeldt.
Jag lyssnar inte på Pugg, men mamma gör och när jag läste på baksidan kunde jag inte motstå den. Titlar som: Bolla och Rulla, Finns det lite stolthet kvar, finns det oxå hopp om bättring och Snart kommer det en vind, rinner ner och lägger sig som ett lager av skydd runt om hjärtat. Sådana texter får mig att må bra och känna att jag är precis den jag är och jag har inga planer på att ändra det och jag behöver inte förklara mig jämt och ständigt. Folk får tro vad dom vill. Det är ju enbart deras problem om de tror jag är någon annan än den jag är. Bara för att jag har snyggare kläder än dig ( tycker ju jag, eftersom jag har mina kläder på mig och inte dina! ) betyder ju inte det att jag är en konstig tönt som sitter med näsan i läxorna jämt. Fast om någon sa så, att jag var en konstig tönt med ambitioner, då skulle jag nog bil glad tror jag. Jag gillar töntar, dom kan man prata med och få ett vettigt svar, för dom har tänkt ut saker och ting. Det är fruktansvärt kul att snacka med någon som snöat in på något, de kan allt, så underbart att få svar.

      //H


Har jag redan publicerat den här bilden? hittade inga på när jag ser glad ut.. vi gör ett försök till...


här kom en som jag ser någorlunda glad ut på iaf. Jag hittade en som skulle passat så bra! Men den var för ful för att visas. ;)

Kommentarer

Postat av: Elin/Sugar

Publicerad 2009-12-16 06:02:33

sv: Alltså Ondskan är helt okej, men jag gillar boken mer än filmen :)

Strumpor är nice :D XD

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela