J h u l t g r e n

Look! I'm as high as the sun.

två veckor kvar till dopparedagen!

Publicerad 2009-12-11 22:04:27 i Allmänt



Johanna och Amanda är på Lars Winnerbäck, Julia är i Globen och jag sitter i soffan med trasig morgonrock och rinnande smink. Men inte klagar jag för det! Jossan och jag ska till pennybridge imorrn och fixa lite klappar är tanken. Hoppas jag hittar något, jag hoppas på insperation där!

Ni som läser är otroligt dåliga på att kommentera. Japp, det är ni. kan det va så att när jag skriver så inehåller texten allt, så ni behöver inte tillägga något. Kan det va så? Eller är ni bara lata? Eller har ni bara dålig fantasi? Jag kanske ska provosera.. Ok, jag fattar inte att vissa tjejer vill va fula! Herregud, har du krokig näsa, fixa till den! Man får ju sköta sig lite iaf.. Nej, det där är nog inte jag. //H

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela