J h u l t g r e n

Look! I'm as high as the sun.

sov till kvart över 11, det är för seeeent, enligt mig

Publicerad 2009-12-29 11:44:00 i Allmänt

Jag ska packa nu, till Jossan och till imorrn. Försöker kolla vad det ska bli för väder, så jag förhoppningvis inte behöver ta med alla sorters underställ. ;)

Eftersom jag inte vaknade tidigare, så har jag inte ätit nån frulle, jag spar mig till lunchen, känner på mig att det blir gooood! och jag tycker det är roligare att äta mat än frukost. Lite dumt med tanke på att frukosten är dagens viktigaste mål, alla som har antingen cornflakes eller K-Special vet det. Tror nog det står på mjölken oxå.. Det är ett bra ätt att sprida information tycker jag.

hej då, nu har jag lite bråttom! ( men lite stress är bra, då tänker man shaprare! ) //H

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela