J h u l t g r e n

Look! I'm as high as the sun.

saker jag gillar:

Publicerad 2009-12-25 00:22:14 i Allmänt

Backyard Babies
kloka ord/ fraser/ snuttar av låttexter
Brolle
Mickael Persbrant
Mig själv
jag gillar mer saker, men så här ligger det till just ju.

Backyard Babies för att Dregen är snygg, de är en pritty good orkester, de snackar som bara smålänningar gör, vilket jag ÄLSKAR!

Kloka ord.. finns det någon anledning att inte gilla sånt?

Brolle snygg, sjunger bra, snygg, snackar underbart, snygg, snygg i håret, unerbart charmig, snygg, Norrlänning, snygg

M Persbrant är inte säker på att jag stavade rätt, men: snygg, har en underbar röst, han skulle kunna spela in vilken ljudbok som helst och jag skulle lyssna jämt! Han är en världsförälder eller vad det kallas, ni vet, unicef. snygg

Mig själv Jag har mina dåliga sidor jag med, men de bra finns det fler av! :)

//H

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela