J h u l t g r e n

Look! I'm as high as the sun.

nu håller jag visst på att ladda in alla kontakter i datan från mobilen alltså.

Publicerad 2009-12-06 22:57:35 i Allmänt

Jag vet inte riktigt vad jag håller på med just nu. Jag kan använda mobilen som ett usb, så jag ladda in Hk uppgifter i mobilen, allt var frid och fröjd, sedan skulle jag kolla hur man öppnade hela köret och nu tror jag att alla kontakter laddas in i datan. Som ni märker så blev det nog lite fel någonstans, men jag hänger inte läpp för ddet inte! Om man råkar tappa bort mobilen har jag ju iaf. kvar alla nummer. =) 
Jag har skrivit Hk uppgift. Det tog lite längre tid än vad jag hade väntat mig, men nu är jag klar. Jag som tänkte kolla klart på Sherdil. Får se om jag orkar med ett avsnitt.. 

Jag har tillbringat 45 min åt något som många aldrig ens kommer på tanken att göra. Många inser nog inte ens att man faktiskt måste göra det, tar det bara för givet. Jag tycker det är lite oansvarigt, att inte veta sådana vissentligheter. För mig är det en självklarhet, medans det är en självklarhet för 08:or att gå till ica och köpa varan i svarta frigolitpaket med plast på. Med oansvarigt menar jag inte att alla ska fixa sitt eget och veta precis allt, det vore inte bra. Då skulle hur många jobb som helst försvinna om man började leva så, men jag tycker att man borde iaf. ha koll på hur bitarna blir till bitar, att veta att det är inte ko-köttbulle. Lite mer ska till innan det blir färdiga varma köttbullar. Kan ni lista ut vad jag har ägnat 45 minuter åt? Jag har styckat griskött. Det var kul! För er som inte vet, så bor jag på en grisfram. Här slaktar vi våran egen gris och jag fick äran att hjälpa till. Är säker på att några av mina underbara läsare tycker det är rent ut sagt vidrigt att såga itu en gris och sedan stycka upp den i lagom bitar, men jag är oxå säker på att det finns folk där ute som avundas mig, att jag har möjligheten att göra sådanna saker. 
Jag vill bara säga en sak, så det är förstått ordentligt. Det är inte en massa blod överallt, det ligger inte tarmar och köttfärs om vart annat. Det är nog ett av de renaste ställena här. Det är inget blod, bara lite levrat blod i ådrorna, man tar bort alla inälvor och slänger dom ( man ringer efter en bil som hämtar allt och som sedan kör det till en biogasfabrik så det blir till energi! smart va? Jag tror det går till så iaf. ) Det ända som är lite konstigt är lukten. Det luktar inte rosor och viol, men efter två minuter känner man inget. Det är en svag doft som inte går att beskriva. 
Nu dödade jag just en nattfjäril. 
Det är kul att skära i kött! och nu har jag redan skrivit för mkt, så vi hörs i nästan inlägg! //H

förra årets gran 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela