J h u l t g r e n

Look! I'm as high as the sun.

Nu är jag redo för jul

Publicerad 2009-12-12 20:09:30 i Allmänt

Jag känner att julstämningen börjar smyga sig på. Tro det eller ej, men jag har inget emot det. Ska bli skönt att fira med de närmaste bara, inte så mkt stress över allt som ska fixas. Jag välkomnar även lovet med öppna armar, ska bli skönt. Jag har inte en susning om vad jag ska hitta på på nyår, hon vi skulle ba hos ska tydligen på en anna fest. Jag är lite arg på denna person för det. Går väl över om jag har tur. Det är faktiskt hennes fel att vi kanske inte får vara hos henne, tror inte hon läser detta, men om du gör det: Bli inte arg på mig, bli arg på dig själv om du nödvändigtvis ska bli arg. Jag säger bara sanningen, och om du inte fattar vad jag menar så pratar jag gärna md dig, om du inte blir förbannad, då håller jag käft.

Vi ska snart baka lussebullar, bättre sent än aldrig ju! ;)

Vi har NO prov på måndag, så jag tillbringar nog kvällen i boken, vid lussebaket, vid glöggkoppen och vid tvn. Undra om det går något spännande på tvn ikväll. Har dålig koll på tvtablån nu för tiden. Ett tag kunde jag varenda kväll utantill. ( haha, snacka om att inte ha någe liv! ;) )

Har lite rentvätt som väntar på mig oxå, men jag känner mig trots detta välfigt lugn. Inte just trots tvätten, trots att det är julafton om 10 dagar. Hm.. undra om någon la något i min föda..

Nu ropar Fredde att baket ska gå av stapeln. Hörs! //H

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela