J h u l t g r e n

Look! I'm as high as the sun.

klappat och klart!

Publicerad 2009-12-12 18:45:52 i Allmänt

Örebro med Torssander idag, vi älskar att skatta båda två och det gillar jag!
Till slut var vi så trött så jag köpte en kaffe och damp ner i några, för stunden, ritkigt sköna fotöljer. Naaaajs kan man kalla det!
Jag har handlat klart alla julklappar nu, tror jag. Skönt. Jag köpte pappas present idag, klart att han såg den. han tog upp den ur påsen och sa något, kommer inte ihåg vad. Jag ryckte den snabbt ur händena på honom och sa tyst för mig själv, men ändå så han hörde, ''fan''. Han gick skrattandes ut ur rummet.


Mössa till mig från Indiska. Behöver faktiskt en mössa, och den här kan man kanske ha under skidhjälmen.


Jätteballa byxor till mig från Cubus. Det är entligen en byxdress, men jag tänker använda den som byxor.

Ett linne till mig från Cubus.

Jag har inga plane på att läge ut bilder på det andra jag köpt, eftersom det är julklappar.
Vi kom på att vi ska ju faktiskt till Sthl på tisdag, så det kan ju va läge att hålla i slantarna! Ska jobba som en robot på lovet har jag tänkt. Vill ju ha lite kosing! x) ( länge sen jag höder det ordet, kosing.. )

Vi ska nog äta tomegröt ikväll, mumms! Och så har jag tänkt dricka glögg, för det har jag inte gjort än. Imorrn ska vi baka pepparkakor och kolla på julshow ute på Vårnäs. Susanne ska va med på agillityn ( stava? ) och det vill jag inte missa. Det är helt sjukt vilken koll hon har på hundar, inte bara hennes egna, andra med. Måste va något med rösten. Den makten skulle jag oxå vilja sitta på. Lika väl som hon kan sätta sig i respekt så kan hon få djur att koppla av, en rätt häftig syn. //H

Kommentarer

Postat av: Johanna

Publicerad 2009-12-12 23:55:43

nämen vilken söt mössa! :)

Postat av: Amanda

Publicerad 2009-12-13 15:28:35

Åh den mössan har jag stått med i händerna många gånger... supernajs!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela