J h u l t g r e n

Look! I'm as high as the sun.

jag lyssnar på weed med bob marley

Publicerad 2009-12-26 22:26:49 i Allmänt

Nu har jag inte gjort mkt alls, det var meningen att jag skulle skriva svenska och det har jag gjort, inte så mkt som jag hoppats på bara. Facebook är sååå mkt roligare än läxor.
imorrn ska vi in till stan. Hoppas komma hem med skidbagar, en extern hårddisk och en mobil mindre. Eller iaf. tillfälligt, ska lämna in LG på lagning. Som bekankt så har jag ju Fredde gamla samsung och batteriet är väl inte det bästa. Jag fick några slantar av farmor i julklapp, funderar på att införskaffa en dator. Fick ju ingen i julklapp. Shit vad det här julen sög på paketfronten. Det var nästan tomt under granen, som ett stort tomrum. Varför? Jag har ju sagt vad jag önskar mig, fattar inte problemet. Eee, det där kom inte ut rätt, jag fattar att jag inte kan få allt jag pekar på, men ett par skidglasögon är väl inte för mkt begärt? Eller en data, den här har ju trors allt några år på nacken, eller en ny jacka, något mer kunde jag väl fått? Jag är inte glad... Vad fick jag? hm... En dvd och ett gymkort. ( av mor och far alltså. ) visst, ett gymkort, men jag har ju aldrig fått medlemsskapet i VIF i julklapp, nu slipper dom ju betala det!  Jag förstår bara inte varför. Känns inte som jag ska fråga heller- hej, varför fick jag inte mer klappar.- Det hör tillochmed jag att det låter inte bra. Har man den summan pengar jag har varje månad, då tycker jag föräldrarna kan sponsra lite.. men det tycker inte mamma och pappa. Jag vill inte prata om det, vi kommer bara bli arga och jag vill vara glad! Fan.
god natt! //H

Kommentarer

Postat av: Johanna

Publicerad 2009-12-27 02:20:40

vad tråkigt att du inte känner dig nöjd :(



tack <3 haha, nej en tv hos farmor och farfra... OCH JAG ÄLSKAR DIG!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela