J h u l t g r e n

Look! I'm as high as the sun.

'' jag hoppas på en bris..''

Publicerad 2009-12-16 17:41:13 i Allmänt

Först och främst ska jag göra en rättelse. Pugg Rågerfelt stavas inte Pugg Rågerfeldt. Pugh Rågefeldt och inget annat ska det va!

Idag har jag dansat, det gick bra. Vi ska preforma imorrn i skolan, så vi körde i aulan och stämmde av så allt är som det ska va. Allt är som det ska. Jag ska bara packa ner alla kläder och smink och sånt sen är jag redo. Skulle behöva sova ett par timmar oxå vid närmare eftertanke.

Imorrn är det tänkt att några kompisar ( vilka är jag inte säker på.. )  ska åka och kolla på Jossan och Linn när dom visar upp sin teater. Jag vet inte bara hur jag ska komma dit.. Och så glömde jag köpa en sak till deserten jag ska göra till lill-julafton, mamma är inte alltför glad att köra bil på vägen just nu, det är ju viss risk för halka om man säger så. Men BMW:n borde ju funka för henne, den har något system som håller den på vägen. Någonting Tracktion Control heter det. Jättebra, förutsatt att man inte vill ta sig en svängom på isen. ;) Jag vet inte hur det funkar, men vi har försökt att rubba den ur banorna, men det är inte lätt ska jag tala om! Jag tro den har något som ser till att hjulen inte börjar snurra. Smart idé och jättebra!

Jag ska straxt ta en dusch, kanske bada.. sen ska jag stupa ner i sängen. Jag är trött och i behov av sömn. Har inte sovit särskillt mkt de senaste nätterna. Nu ska jag läsa bloggar! :) //H

Kommentarer

Postat av: Johanna

Publicerad 2009-12-21 14:36:27

U-P-P-D-A-T-E-R-A! ;) hihi, puss ses ikväll!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela