J h u l t g r e n

Look! I'm as high as the sun.

åååhhhhhhh SOPA!

Publicerad 2009-12-07 22:05:00 i Allmänt

Har tagit över Jossans data nu. Det är väl entligen meningen att jag ska göra lite hk uppgifter, men jag har ju hela onsdagen på mig! Jag kan ju mejla allt till Maria, det löööser sig. coola bananer!
Nu är dom uppätna, men nyss mumsade vi på en underbart god lussebulle. Kan inte riktigt säga varför, men den var god! =)

Vi har även hunnit öva lite på våran låt, det låter ju riktigt bra nu, vi måste bara komma på ett sätt att kurera halsarna på. Dom värker och slämmar om var annat, usch! På fredag gäller det ju, vi får droga honung hela natten. Det vore ju rätt bra om man typ kunde ha dropp ner i halsen, med honung, eftersom man behöver sova, så kan man ju inte springa upp och hälla i sig honung, det funkar ju inte. Dropp ner i halsen vore ju toppen! Jag är smart sometimes asså.

här provsyr jag. Det var lite strul med maskinen förra gången, men idag var den frisk igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela