J h u l t g r e n

Look! I'm as high as the sun.

vem är jag om jag låtsas inte se deras problem.

Publicerad 2009-08-20 21:34:36 i Allmänt

idag har jag varit trött. det var jag igår oxå, nu undrar jag vad det är för fel! vill ju inte gå runt  och se ut som ett åskmoln 24/7, det är så det känns.
moppe-meckaren ringde idag och sa att moppen kanske är klar imorrn, annars på måndag. jag vill ha den nu! skulle behöva den imorgon till skolan för vi kommer ha massa raster och så kanske vi kan sluta tidigare. det vore bra att ha moppen då.. ingen mobil i sikte heller. men visst måste den va här imorrn. det stod 2-3 dagar och vi beställde den i onsdags. så hoppas hoppas! ni fattar inte hur mkt jag saknar radion! ( saknar ju allt annat med men fatta! ) 
ett låttips: Ison och fille med jag skrattar idag. det är såååå bra! man vill bara chilla och hålla med. helt underbart. så jä*ls synd rent ut sagt att internetet suger!! det tar sån tid, spec. med youtub klipp och eftersom jag inte har spotify så.. 

kollade lite på friidrotten nu på kvällen, har man väl satt sig är det svårt att komma upp^^ bolt är helt fantastisk! det är hela sjuk, han bara ökar och ökar hela tiden! det är nervöst i våran soffa i sådana lägen, ja menar, får man en kick av att bara sitta i soffan så undra vad dom som springer får! fast för dom är det ju ett jobb, dom har nog vant sig skulle jag tro. 
jag har kört traktor idag! det var kul, om man har P3 som sällsis så klart! ;) 
jag har en ny hobby, att läsa bloggar. nu har jag en helt drös som måste kollas in. kanske istället för fotbollen, haha skulle ju va bra om man fick flåset på köpet. tror tyvärr inte det är ett hållbart koncept. men gymmar man kan man ju kanske läsa bloggar OCH gymma på samma gång. hm, undra om dom har ställ för mobilen vid varje maskin. eller så kan man ju snacka med anne ( lärare ) om att jag kan läsa bloggar  istället för skönlitteratur. vem vet ? 
nu ska jag ägna mig åt min nýfunna hobby. tjing tjing!//H  

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela