J h u l t g r e n

Look! I'm as high as the sun.

moaaaa!!!

Publicerad 2009-08-13 12:31:07 i Allmänt

sa fredde nyss, ´´jag hatar när det blir fel! ´´ hon  försöker på sig kurirens soduko! och here we go with the tipp-ex. det är hon och mona!
nu har jag hittat två tänkbara mobiler. båda från LG, men tangentbord. wiiii!! två små problem bara, dom finns bara på elgiganten, i Örebro och så har jag inte avslöjat något för mina underbara päron. men mamma kommer snart in, då käkar vi lite först, sen.. ( hoppas hoppas! )

om jag visste hur man gör så skulle jag lägga upp ett klipp från youtube här, men som det kanske frangick så kan jag inte. buhu. ni kan ju lyssna själva kanske, det är sam Cooke med bring it on home to me. sååå bra. man kan bara flyta med. underbart!

nu har jag pratat med mamma, och it loolik´n good!!
nu ska jag göra något annat, puss och hej!!//H

Kommentarer

Postat av: Amanda Gustafsson

Publicerad 2009-08-13 21:29:56

tack för kommentaren, man blir så glaad när folk gillar vad man skriver! :D



jag älskar din bloggg btw, tyvärr inte hunnit läst allt på sistonde, men du har så kloka tankar sötnosan min! <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela