J h u l t g r e n

Look! I'm as high as the sun.

ja, då var det dags igen då.

Publicerad 2009-08-23 18:25:33 i Allmänt

nu blir det nog ett sånt där tråkigt inlägg där man bara radat upp massa saker man har gjort, ni fattar. ni får helt enkelt stå ut med det.
idag har jag gjort sånt som man i vanliga fall inte gör, tex, plockat kantareller, fixtat kedjan på moppen ( eftersom albin påstod att den var slak, haha tur jag inte är kille. ;) och fixat lite annat sånt, bakat bröd, till kantarellerna, nu på eftermiddan åkte pappa och jag en sväng med moppen och den röda. vi körde på en väg i skogen som jag aldrig kört på förrut, om jag hade haft häst så skulle jag tillbringa en hel del tid där. sååå fint.
idag har familjen hultgren dragit sitt strå till stacken vad det gäller närproduserad mat. allt förutom baconet i salladen kom från gården. bra va? tummen upp för det, en tumme ner grej; jag måste köpa ett minneskort. måste! trodde inte att det var så dåligt minne på mobilen, men o jo, det var det! ja, förresten, den har äntligen kommit! mobilen asså. allt funkar super och jag är jätteglad.
en sak till jag har gjort idag, hjälpt pappa att lassa säck, alltid lär man sig nåt nytt! ;-)

imorrn är det skolfoto och jag vet inte vad jag ska ha på mig, inte så noga kanske, men något annat än vif overallen får det väl bli. vi kollar på mannen som talar med hästar, himla bra film! hej då !!//H

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela