J h u l t g r e n

Look! I'm as high as the sun.

FEL!!

Publicerad 2009-08-13 13:39:29 i Allmänt

måste bara ursäkta mig, elgiganten finns visst i K-holm! så imorrn smäller det! eller, ska iallafall kolla på dom då. KUL! en annan sak som oxå är kul, ikväll köps biljetterna till skogsröjet. ytterligare en sak som är kul, det vankas bio här på hullagård. sommaren med Gören. förmodligen oxå ikväll.

det var förmodligen bara jag och alla över 50 sträcket som kollade på kobra igår. det handlade om caroline af ugglas. såååå stört skön person finns det nog bara en av. och det är synd. hon är så speciell. eller det kanske är tur att det inte finns så många som hon, för om det fanns det, då skulle man ju inte lägga märke till dom. om ni fattar vart jag är på väg? hon springer jämt. om hon ska hämta något eller så, då springer hon dit. super smart! det är ju inte så kul, att hämta en penna eller en boll eller något, klart man ska springa! om nu undrar varför jag kommer börja springa hit och dit och tillbaka igen, chilla, det är bara ett sundhetstecken. mamma sa att ´´ja, det räcker ju med att höra på henne. ´´ ( carolina alltså ) men nej! det är ju hela hon man vill åt, inte bara hennes fantastiska röst, hela henne. scenspråket, kroppen, utseendet. ALLT! vissa säger att hon är ful, visst hon är ju ingen miss sweden, men hallå! gör det nåt eller?! nu tvingar jag er som läser det här att kolla på programet på svtplay. kobra, tar bara 30 min, det är KLART värt varenda liten sekund. bäst är när hon säger att hon tycker att hon är snygg. för att fatta måste man kolla på det. så vad väntar du på?!


ps. det är vänsterhäntas dag idag! ds. //H

Kommentarer

Postat av: Fredde

Publicerad 2009-08-13 17:15:17

Det finns antagligen ganska många som caroline af ugglas bara det att de ä ju bara hon av alla konstiga som har lyckats smita egenom SVTs säkerhetsbarriärer o in i TV :S...;P jag ä säker på att du oxå kommer lyckas med det söstra mi :)

Love Fredde <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela