J h u l t g r e n

Look! I'm as high as the sun.

får man inte svära kan man väl iallafall säja Fy Sjutton!

Publicerad 2009-08-14 22:37:52 i Allmänt

idag har det inte varit min dag. nej, nepp, nix, no, nischt. vi var i stan och skulle kolla på mobil till mig, jag hade ju som bekant två jag vill kolla på. dom hade bara en av dom två hemma. istället för mobil köpte vi en ny köksradio. (hm..) aja vi kollade runt på olika mobil affärer, inte en jä*el hade den jag helst vill ha! vi var även inne md min trasiga moppe. den startar men när man gasar så stannar den. verkar ju som den inte får tillräckligt med soppa, men när vi kom inte där så fanns det inget batteri heller! det skulle laddas och på torsdag, ( torsadg!!? det har inte jag tid med! ) då kommer snubben som kan fixa den. JAG BLIR SÅ ARG!!! den har gått typ 20 mil, inte FAN ska den gå sönder! har jag rätt eller har jag rätt? ( vill bara upplysa er om att det var inte jag som ville ha den, jag kunde lika gärna tagit den gamla i flen. men nej då. ) jag vill inte ha skiten mer! nån kan få den. jag frågade mamma om det var lagligt att råka putta ner den ( moppen ) för ett stup och aldrig mer kolla på den. det var det sa hon, men det skulle nog bli lite dyrt.. nu är jag arg, fattar du ARG A-R-G! har pappa råd med två corvetter, då har han fanemig råd med en fungerande moppe till mig. det kan ingen säga nåt om, för JAG  har RÄTT!

HEj DÅ , sov så jävla gott!  det tänker jag göra, först tänker jag gråta mig till sömns, dels för att, ni vet vad, dels för att jag fattade inte riktigt vad jossan menade tydligen. har gått miste om en urkul kväll med tjejerna. SUCK, varför finns jag, snälla påminn mig! sån jävla tur att det finns saker som muntrar upp, fast just nu existerar bara liska i mitt rum. eller nu ska jag kolla i alprese-tidningar. kul! eller då kommer jag ju bara bli påmind om allt jag går miste om.. det är inte lätt det här, leva kallas det va? //H 15-årig PMS kärring

Kommentarer

Postat av: Amanda Gustafsson

Publicerad 2009-08-17 18:18:14

vilken "urkul" kväll med tjejerna ? :P isf var inte jag heller där, trösta dg med det... ;)

Postat av: annie

Publicerad 2009-08-20 21:24:13

läs gärna min blogg josefin ;)

pusss

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela