J h u l t g r e n

Look! I'm as high as the sun.

det tar ju aldrig slut!! det finns ju kläder överallt!

Publicerad 2009-08-11 10:43:47 i Allmänt

igår var vi i hälleforsnäs på lager 157 och shoppade. det var inte meningen att det skulle bli så mkt, men det blev en del. räkna inte med några bilder, tror jag.. men nu är jag en mössa, fyra t-shirts, en halsduk, en kjol, två trosor, ett linne, ett halsband och två armband rikare! och så har jag kommit fram till att mitt bankkort inte funkar. tecken ett: skulle kolla saldot i vingåker, funka inte. tecken två: skulle batala med det igår, ´´köp medges ej´´. tecken tre: skulle kolla om jag fått barnbidraget ( så det inte var därför det inte gick att betala..) i en automat i hällefors, funka inte. så nu är det bara banken som kan hjälpa mig. och så måste jag kolla upp knäna. det gör ont! mamma vill att jag ska sluta på fotbollen, ligger ju nogot i vad hon säger, men det vill inte jag!



just nu läser jag Jonas Gardells bok, ´´Om Jesus´`. den är bra, eller rättare sagt, HAN gör det bra. jag vill citera lite..:
 ´´En glesbygdsprofet i en avkrok i det romerska imperiet, verksam högst ett par år och avrättad som brottsling. ´´
det är en sammanfatting av jesus liv. enligt Gardell.

idag ska jag till Torssander för vi vill ha klassfest för dom som gick på österåker. KUL!! om alla kommer,,,, men det tror jag faktiskt att alla gör.

vi sätter stop här, jag har inte tid att ligga i sängen längre... PUSS och hej//H

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela