J h u l t g r e n

Look! I'm as high as the sun.

amanda to night

Publicerad 2009-08-29 20:26:27 i Allmänt

igår var vi hos johanna, blev inte så jättesent, men typ halv 3, kännde då att inatt, då ska jag sova! sen smsa jossan och fråga om jag skulle med till andersson på tjejkväll, kan man tacka nej till sånt ? så nu sitter jag här, hos amanda och bloggar. ( dom andra är ute och röker, kände att jag lika gärna kan blogga lite, istället för leka passiv.. )
det var kul igår, jodå.
jag blev värsta besviken idag. mamma skulle hämta mig i vingåker och idag var det motordag i vångåker, då sa vi att mamma hämar mig med vetten ( man fick ställa upp sitt fordon om man ville.) visst var det en bra idé? vi hade ju nästan bestämt  att vi skulle göra s¨å, men nej, då ska fredde heölt plötsligt med oxå och som bekant så finns det bara ett passgerar säte i corvetter, så då blev det inte nån vette-tur idag. och jag blev värsta besviken ( kan bero på lite sömn och ingen energi men ändå! ) fast det känndes bättre när jag hade sagt det till mamma, hah hon frågade varför jag var så sur.. ^^
nu lyssnar jag på melody club och ångrar lite att vi inte åkte till skogsröjet, jag veeet, det var mitt fel, men det är lätt att vara efterklok. fast åandra sidan så frågade carro ( tror jag ) om någon vill köpa biljett på bdb. kanske skulle ha passat på? fast, va fan, nu är jag ju här på kalajs! inga sura miner här inte.

tjing tjing//H

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela