J h u l t g r e n

Look! I'm as high as the sun.

Utkast: idag har ...

Publicerad 2009-04-17 22:30:01 i Allmänt

idag har det varit moppekurs. det var kul, vi körde! man var lite nervös så det gick inte så jättebra som jag hoppades på men jag klarade. heja mig!
imorrn ska jag kolla på brolle på göta lejon. det vankas Boddy Holly och när man ändå är i stan passar man ju så klart på att smita in på beond retro. så klart! det ska bli jättekul!
haha, i förrgår kom far min in och sa att den här dagen är historisk för Vingåker. och ni kan gissa hela natten om ni så vill, ni kommer ändå inte på det. han sa att nu är dom första raderna sådda med en gps- styrd traktor i Vingåker. det ni! större saker har ju hänt om man säjer så. men, visst det är ju kul det med. gps- grejs och sånt, inte sant?^^
jag har fått goda besked från Puch- mekanikern här i huset. han ska bara städa rent i förgasaren och  sedan är det förhoppningsvis bara att köra. det kanske är någon kolv eller någe som ska bytas, sa han. det är ju positivt!
men spelar det nån roll. nej, kanske ingen. kanske allt ientligen. du säjer, har du tändstickor. ja, tillräckligt om du vill bränna ner Stockholm. har du vin och sprit så att det räcker, att få hela fjärden full av sorjer. allt är försent

vi måste ses nångång i vår, jag måste få veta hur du mår. du sa att vi måste överleva stockholm.
jag måste få dagarna att gå, så jag kan komma hem och träffa min bästa vän.
jag vill bara komma hem och träffa min bäste vän.
vi sa vi måste lämna våran småstad, men nu saknar jag våran småstad. där vi gick i skolan du och jag.
jag tänker på dig då och då, men jag vill bara komma hem och träffa min bäste vän.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela