J h u l t g r e n

Look! I'm as high as the sun.

oj oj vad jag bloggar.. eller?

Publicerad 2009-04-25 19:04:40 i Allmänt

idag har jag fixat klart moppekortet. jippie! så nu är det bara att vänta tills kortet kommer.
jag var nyss ute och red på shivas och när vi kom hem så skulle jag rykta lilla söta Birka, oj oj oj vad hon fäller! helt sjukt, smutsig var hon med. men med en 10 cm lång ryktborste rådde jag bot på det. hon är så mysig, kommer och gullar när man sitter och tänker på en sten. (?) pappa ville att jag skulle klippa hans hår i kväll, men då får han gärna komma in lite tidigare än tio. imorrn tänkte jag göra amrikanska pannkakor till frulle, ingår i hk- läxan.
jag satt ute och solade lite och det var sååå skönt! höll på att somna. huvet är tomt, vad ska jag skriva? nej, kommr inte på något alls. hej då! //H

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela