J h u l t g r e n

Look! I'm as high as the sun.

love is a small word we could use more..

Publicerad 2009-04-05 21:39:12 i Allmänt

idag har jag varit i E-tuna. förs inne i stan och kolla på poolmessa. inte så väldigt intressant. sedan, efter lite felkörningar, kom vi till TunaPark. målet var att hitta en fin vit klänning till konfirmationen. jag lyckades inte så bra. provade massor av fina, och fula, tygbiter. inget passade bra. det fans den jättefin på vila, men den satt inte alls bra. det slutade med att jag kom ut med en JC-påse i handen. i den låg en vit skjorta med lite små/tunna ränder på och en svart väst, den har antydan till kritsträck. mkt fin! jag är NÖJD!! till det ska jag ha ett par shorts från Tyskland. vita med svart/grån sträck. det kanske låter konstigt med sträck överallt, men tro mig det kommer bli jättebra! tyvärr fanns det ingen tid till att kolla runt efter annat, ty jag hade en match att spela. i Valla. vi VANN!!! för första gången på sååååå länge!!!! 5-0. det var kul.

puss och gonatt!//H

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela