J h u l t g r e n

Look! I'm as high as the sun.

fjärde advent

Publicerad 2008-12-21 11:57:26 i Allmänt

hello!
här med förklarar jag denna blogg öppnade.
ja, vad ska man skriva då...? dagen började med en tripp till stallet, stalljour på gång. det var jättemysigt! sen käkade jag med familj, en härligt söndags frukost, mysigt värre.
I fredags slutade jag skolan! skönt. då var johanna, amanda, jossan och Becca här för att vi firade julafton. det var jättekul, tack tjejer! på bussen hem pratade vi med Erik, en kille i min gamla klass, det var jättekul. jag har inte pratat med honom på år och dag! saknar dig Erik, och alla andra på Österåker.
nu sitter jag och rensar massa papper, prov, betygskriterier och diverse texter. snart klar...
jag ska följa med paulina till Mojsjön! Kul! undra vad man gör där,,, jag är övertygad om att vi kommer ha det bäst!
nu måste jag fortsätta julstöka. 
                                                                             XOXO//Hultan        

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela